Mallorca, Can Pastilla 2016 (CHARLOTTE LOUISE)

Mallorca, Can Pastilla 2016

SNAPCHAT FROM THE TRIP

Før jeg turer avgårde på jobb, så vil jeg droppe innom for å si hei og vise til noen snapchatbilder fra turen vår. Åh, som jeg savner sol, strand, vin, god (og masse) mat... Uansett så lever jeg leeenge på denne turen, og jeg er klar for en real jobbmåned. Jeg skal faktisk jobbe hver dag i juli (minus søndager og tre dager med fri), så batteriene er ladet opp! I tillegg skal jeg reise med søster i august, så der er enda en motivasjon! :-D Nå må jeg hive meg rundt for å rekke trikken til Bik Bok. Vi blogges.

VIDEO FRA MALLORCA!

Her er nok en liten film fra min siste reise - og denne gangen var det flotte Mallorca. Filmen er kanskje mest egnet for minner med Kim Ruben, men likevel synes jeg det var så god stemning - om jeg kan si det selv? Jeg håper dere liker den! Skru tannhjulet på HD-kvalitet, fullskjerm og trykk play ♥

HASTA LUEGO

På gjensyn, Mallorca!

God morgen fra Oslo!

Vi landet ved midnatt og kom ikke til sengs før et par timer senere, så jeg har sovet som en baby etter reisingen. Det er alltid så rart å plutselig være tilbake til Norge. Hvor ble av sola? Vi har savnet springvann, norsk ketchup og egen seng, men bortsett fra det så skulle jeg gjerne vært et par dager til i Can Pastilla. Fine solnedganger på balkongen med vin og ost og kjeks, lange late dager på stranda, sightseeing i Palma, bading i nydelig bukt, paddle board, masse god mat... Åh, ferien har med andre ord vært helt fantastisk, til tross for tre dager med "dårlig" vær. Vår første sydentur var vellykket.

Nå har K dratt på jobb, første dag som eiendomsmeglerfullmektig! Jeg har heldigivs fri i dag, så i dag skal jeg bruke dagen til å pakke ut av koffert (zzzZz), gå over bilder og filmer fra turen, samt katche opp med serier jeg har gått glipp av på tur :-) Adiós!

CALA PI/PARADISE

Yesterday in Mallorca

Se så vakkert det er her! I går tok vi taxi til en by lenger bort, kalt Cala Pi. Der ble vi møtt med en avsides, liten bukt med et krystallklart vann og helt hvit strand. Vi følte vi var på paradis på jord! Det var Mamma som tipset oss om stedet, og takk for det! Vi koste oss hele dagen nede i bukta, og badet mer enn noen annen dag her... Vi koser oss, mildt sagt.

DENIM OUTFIT

Kjole fra Nelly, favorittveske fra Spelldesigns (Spell & The Gypsy)

Det har vært overskyet og mye vind her i Mallorca i dag, så da droppet vi stranden til fordel for en mer vindstille balkong. Her koste vi oss med to-tre pils, musikk og bøker. Selv om det har vært "dårlig" strandvær, så har temperaturen vært på 29 grader, så vi klager ikke! Vi dro ned til havnen for middag, og er nå tilbake i leiligheten og tar det helt med ro. Slik ferie skal være! Vi håper på strålende sol i morgen, for jeg lengter etter å hoppe i vannet og bade dagen lang... Vi snakkes :-)

CAN PASTILLA

Det er så fint i området vi bor i! Gatene er rene, menneskene hyggelige, palmer overalt og sjø og strand i umiddelbar nærhet. I dag har vi ruslet rundt i Can Pastilla og jeg er sikker på at vi har gått en mil, minst. Tidlig på dagen lå vi på stranden, og ettermiddagen tilbrakte vi langs havnen. Riktig god stemning etterfulgt av en veldig god middag som bestod av spareribs og spagetti carbonara, på riktig spansk vis. I skrivende stund har vi Bob Marley på en liten høyttaler, hver vår Heineken og nyter den varme kvelden... FERIE!

HOLA

Hei fra Mallorca!

Bilder fra i går kveld:

God morgen fra varme Mallorca! I går kveld ble vi møtt av en kjempe fin leilighet - rundt 50 kvadrat med like stor balkong. Åh, dette blir en bra tur! Vi spiste middag på Puro Beach, en beachclub med alt for god kebab! NAM. Vi har ikke fått sett så veldig mye av området helt enda, men så langt virker det veldig rolig (hvis du ser bort i fra tre fly på fem minutter som flyr over her), nydelig havn og rene gater. Nå skal vi spise frokost på balkongen, før vi turer ned på stranda. Vi gleder oss!

I DAG REISER VI!

Siste ærender - CHECK. Koffert pakket - CHECK. Billetter og pass - CHECK. Ryddet hus - CHECK. Alt for mange antrekk med meg - CHECK.

Om noen timer turer vi avgårde til varmere strøk! På fem år har typen og jeg aldri vært i sydenland. Vi har jo reist andre steder, men tror det blir ekstra godt med en tur til Mallorca nå. Sol, masse bading, sangria på stranda, vin, god mat... Åh, reisefeber ♥

SOOOOOOL

Jeg kan ikke annet enn å smile av været i dag. Fy, så godt det har vært, og spesielt siden Kim Ruben og jeg tok ferja over til Hovedøya og solte oss i flere timer. Nyter tilværelsen, altså. Jeg har endelig fått badet masse igjen også, så det er en fornøyd Charlotte som skriver til dere. I dag var jo en riktig forsmak på turen vi har i vente. I slutten av neste måned blir det Mallorca som står for tur! Åh, flybillettene er booket, så nå gjenstår det et sted å bo for turtelduene. Tips om steder i Mallorca mottas med stor takk!