Dublin, Irland 2016 (CHARLOTTE LOUISE)

Dublin, Irland 2016

VIDEO - KLASSETUR TIL DUBLIN

HUSK! Ta tannhjulet på HD-kvalitet og fullskjerm for best kvalitet.

DUBLIN IN PICTURES

Søndag
Guinness Storehouse

Mandag
Trinity College - Facebook European Headoffice Dublin

Tirsdag
Google European Headoffice - Irish Dancing Class (Riverdance)

Onsdag
Shopping - Forelesning - Neglavtale ;-)

Torsdag
Hjemreise

TILBAKE I OSLO - SNAPCHAT I DET SISTE

Hey, hvor tiden går! Jeg kom hjem fra Dublin på torsdag, og da bar det rett til Drammen, etter en svipptur i leiligheten her i Oslo for å legge av meg kofferten. Etter noen timer i Drammen for å møte min nyfødte nevø (jeg har blitt tante igjen!!) ble lille Aurora og storesøsteren min med tilbake og sov over til i går. Og gjett hvem som er barnevakter? Kim Ruben og jeg har vært foreldre for et døgn vi! Hehe, det har vært såå koselig å ha besøk, og veeeeldig uvant å stå opp klokka to på natten for å gi en baby fõr. Med andre ord, det har gått i ett siden jeg kom hjem fra klasseturen! I dag kommer lillesøstrene mine på besøk og skal sove over, så en kjempe hyggelig helg vil dette bli ♥

Jeg har masse bilder og videosnutter fra turen, så det vil komme på løpende bånd. Enn så lenge er noen bilder fra Snapchat:

TRINITY COLLEGE

Hei! Nå sitter vi på hostellet og vorser og fikser oss litt før vi skal møte klassen på middag. I dag har vært en innholdsrik dag! Vi var først en tur ved Trinity College hvor vi besøkte det kjente biblioteket. Book of Kells var så fascinerende og fint, at det var vanskelig å fange det på kameraet. Etter å ha vært litt kulturelle her i Dublin, trasket vi videre til hovedkontoret til Facebook! Det var så kult, og gleder meg til å vise bilder til dere senere derfra. Men, her er en aldri så liten bildeserie fra Book of Kells til dere før jeg må hive meg rundt og pynte meg litt :-)

HEI FRA DUBLIN!

Sent i natt, eller tidlig om morgenen om du vil, var det endelig tid for å reise igjen! Trøtte og signe ankom vi Dublin halv ti og det har gått i ett til nå! Vi startet dagen med å titte litt i nærområdet, ta litt taxi før vi endte på Guinness Storehouse. Hvor kult! Vi fikk nyte deilig øl (som jeg faktisk likte, til tross for at den var så mørk) med panorama utsikt over Dublin. Jeg har filmet en del allerede, så gleder meg til å vise en liten videosnutt når jeg kommer hjem. Ellers har jeg, som alltid, tatt en del bilder da! :-) Vi er seks jenter som deler et rom, så mens badet går på rundgang fikk jeg jaggu tid til å blogge litt og!

Martine, Hanna, Rikke og Gabriela♥ Roomates for de neste dagene!

Rikkemor♥

Guinness Storehouse

Rebekka♥

NESTE REISE - DUBLIN

Om under to uker reiser jeg til Dublin med klassen min fra valgfaget "Digital markedsføring"! Det kribler i magen og ben til å ta fatt på kofferten og reise igjen. Det er en tur i forbindelse med skolen, og vi er seks jenter som har funnet et (forhåpentligvis) okei hostell vi skal bo på. Jeg gleder meg til å dra på tur med jentene og nærmere tretti stykker fra klassen, og spesielt gleder jeg meg til omvisningen på Googles hovedkontor i Europa! Det tror jeg blir en kul opplevelse, samtidig er det rykter om at vi skal få til å besøke andre store mediehus.

Før turen til Irlands hovedstad er det en individuell eksamen som skal leveres, x antall blogginnlegg på den faglige bloggen, samt andre gjøremål som må bli unnagjort. Men, når turen for avreise tar sted skal jeg ta en fin feire uten dårlig samvittighet. Gleder meg til å oppleve en ny by!