Dublin, Irland 2016 (CHARLOTTE LOUISE)

Dublin, Irland 2016

VIDEO - KLASSETUR TIL DUBLIN

HUSK! Ta tannhjulet på HD-kvalitet og fullskjerm for best kvalitet.

DUBLIN IN PICTURES

Sndag
Guinness Storehouse

Mandag
Trinity College - Facebook European Headoffice Dublin

Tirsdag
Google European Headoffice - Irish Dancing Class (Riverdance)

Onsdag
Shopping - Forelesning - Neglavtale ;-)

Torsdag
Hjemreise

TILBAKE I OSLO - SNAPCHAT I DET SISTE

Hey, hvor tiden gr! Jeg kom hjem fra Dublin p torsdag, og da bar det rett til Drammen, etter en svipptur i leiligheten her i Oslo for legge av meg kofferten. Etter noen timer i Drammen for mte min nyfdte nev (jeg har blitt tante igjen!!) ble lille Aurora og storessteren min med tilbake og sov over til i gr. Og gjett hvem som er barnevakter? Kim Ruben og jeg har vrt foreldre for et dgn vi! Hehe, det har vrt s koselig ha besk, og veeeeldig uvant st opp klokka to p natten for gi en baby fr. Med andre ord, det har gtt i ett siden jeg kom hjem fra klasseturen! I dag kommer lillesstrene mine p besk og skal sove over, s en kjempe hyggelig helg vil dette bli♥

Jeg har masse bilder og videosnutter fra turen, s det vil komme p lpende bnd. Enn s lenge er noen bilder fra Snapchat:

TRINITY COLLEGE

Hei! N sitter vi p hostellet og vorser og fikser oss litt fr vi skal mte klassen p middag. I dag har vrt en innholdsrik dag! Vi var frst en tur ved Trinity College hvor vi beskte det kjente biblioteket. Book of Kells var s fascinerende og fint, at det var vanskelig fange det p kameraet. Etter ha vrt litt kulturelle her i Dublin, trasket vi videre til hovedkontoret til Facebook! Det var s kult, og gleder meg til vise bilder til dere senere derfra.Men, her er en aldri s liten bildeserie fra Book of Kells til dere fr jeg m hive meg rundt og pynte meg litt :-)

HEI FRA DUBLIN!

Sent i natt, eller tidlig om morgenen om du vil, var det endelig tid for reise igjen! Trtte og signe ankom vi Dublin halv ti og det har gtt i ett til n! Vi startet dagen med titte litt i nromrdet, ta litt taxi fr vi endte p Guinness Storehouse. Hvor kult! Vi fikk nyte deilig l (som jeg faktisk likte, til tross for at den var s mrk) med panorama utsikt over Dublin. Jeg har filmet en del allerede, s gleder meg til vise en liten videosnutt nr jeg kommer hjem. Ellers har jeg, som alltid, tatt en del bilder da! :-) Vi er seks jenter som deler et rom, s mens badet gr p rundgang fikk jeg jaggu tid til blogge litt og!

Martine, Hanna, Rikke og Gabriela♥ Roomates for de neste dagene!

Rikkemor♥

Guinness Storehouse

Rebekka♥

NESTE REISE - DUBLIN

Om underto uker reiser jeg til Dublin med klassen min fra valgfaget "Digital markedsfring"! Det kribler i magen og ben til ta fatt p kofferten og reise igjen. Det er en tur i forbindelse med skolen, og vi er seks jenter som har funnet et (forhpentligvis) okei hostell vi skal bo p. Jeg gleder meg til dra p tur med jentene og nrmere tretti stykker fra klassen, og spesielt gleder jeg meg til omvisningen p Googles hovedkontor i Europa! Det tror jeg blir en kul opplevelse, samtidig er det rykter om at vi skal f til beske andre store mediehus.

Fr turen til Irlands hovedstader det en individuell eksamen som skal leveres, x antall blogginnlegg p den faglige bloggen, samt andre gjreml som m bli unnagjort. Men, nrturen for avreise tar sted skal jeg ta en fin feire uten drlig samvittighet. Gleder meg til oppleve en ny by!

Bilder via Pinterest

Har du vrt i Dublin fr? Del gjerne noen tips i kommentarfeltet♥