GOODBYE FOR NOW, BUCHAREST (CHARLOTTE LOUISE)

GOODBYE FOR NOW, BUCHAREST

Skrevet 22.01.2015 kl.15:19 av Charlotte

I går natt kom vi endelig frem til leiligheten vår her i Oslo etter en veldig lang dag med reising.

Vi stod opp ganske så tidlig i Romania slik at vi rakk våres siste frokost på hotellet, etterfulgt av en time på spa-avdelingen. Deretter tok vi en siste lunsj på en italiensk restaurant for å så gå rundt i gamle byen i 1,5t! Var skikkelig godt å bevege seg i den friske luften og se den flotte arkitekturen. Høydepunktet var Parlament-palasset på spaserturen, som er verdens nest største bygning. Etter dette rakk vi jaggu meg en drøy halvtime i bassenget før vi sjekket ut og dro til flyplassen. En skikkelig fin avslutting på kjæresteturen vår ♥

Flyet var en halvtime forsinket og etter en del turbulens på flyturen var vi ganske så slitne da vi ankom Torp. Men reisen avsluttet ikke der, nei, vi dro så til Tønsberg for å hente noen av tingene vi la fra oss og så fikk vi veldig deilig middag hos Mamma. Mette og trette tok vi toget til Oslo med to kofferter og håndbagasjer + diverse handleposer.. HAHA, vi drasset dette med oss gjennom snøen fra T-banen til leiligheten... Aldri brukt så lang tid på denne ruten før... Jeg har pådratt meg en dum forskjølelse og sitter her under teppet med en dorull ved siden av meg og konstant hodepine.. BLÆH. Det å være utmattet er absolutt ikke gøy, men jeg sitter igjen med fantastiske minner fra turen og denne turen kommer jeg til å leve lenge på!  ♥